sobota, 9 sierpnia 2014

Fabuła

Są rzeczy których nie możesz zobaczyć, są dźwięki których nie możesz usłyszeć, są ludzie, którym nie możesz ufać. I jest on, tajemniczy mężczyzna nawiedzający mnie w snach co noc. Z każdym naszym spotkaniem, pokazuje mi nową historię, wydarzenia, przeszłość.  To frustrujące kiedy jedyne co pamiętasz po przebudzeniu, to brązowe tęczówki wyłaniające się zza mgły i mocny głos mówiący „Uważaj na siebie Sophie”. A cała reszta, jest jakby czarną dziurą w twoim umyśle.

~*~

 
Od Autorki: Nie wiem jak powinnam rozpocząć? Cześć? Po (szczerze) roku czasu, postanowiłam rozpocząć pracę nad fanfiction. Myślałam o fabule bardzo, bardzo długo, aż w końcu postanowiłam poruszyć temat, dotąd nie spotykany? Chce się zabrać do tego "po swojemu", mam nadzieję że przypadła wam do gustu, mój krótki popis artystyczny i zostawicie po sobie ślad w formie komentarza.
Już niedługo możecie spodziewać się oficjalnego prologu.

twitter:biebzamazing

15 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada. Czekam na pierwszy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada sie bardzo ciekawie!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj, zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na kolejny rozdział. Nie poddaj się.~O:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, że zostawiłaś komentarz u mnie w spamie, a więc weszłam i nie żałuję, że przeczytałam ten krótki prolog/opis fabuły :)
    Zapowiada się ciekawie, fabuła intrygująca. Czekam na pierwszy rozdział! :)
    zapraszam także na mojego bloga: labrer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie sie zapowiada. wiem ze bedzie zajebiste bo wierze w twoje mozliwosci, ily

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się bardzo ciekawie i będę czekała na kolejne rozdziały :)
    Możesz mnie informowac? @hejkabeau

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się nieźle :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie się zapowiada, podoba mi się, czekam na pierwszy, powodzenia :* // karolajjna98

    OdpowiedzUsuń
  10. nie żałuję że tu weszłam, właśnie czytam fabułę po raz piąty i zastanawiam się co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. eee.. dobre,a nawet swietne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  13. super się zapowiada :) ~ doggiecyruz

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się mega dobrze, w końcu coś nowego:) czekamy na pierwszy rozdziaaał

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy